Oversikt over våre tjenester

Med vår lange erfaring og løsningsorienterte tilnærming til logistikk, kan vi tilby et sett med fleksible flyttetjenester, til bransjens hyggeligste priser. Vi er opptatt av kvalitet, og kan tilby raske og pålitelige flyttetjenester av alle slag, inkludert flytting av større gjenstander som safe og store møbler, samt rydding og håndtering av dødsbo.

Flyttehjelp

Vi tilbyr både privatkunder og bedriftskunder flyttehjelp til konkurransedyktige priser. Vi stiller opp til avtalt dato og tidspunkt og tar en gjennomgang av det som skal flyttes. Etter gjennomgangen setter flytteteamet i gang med å løfte møbler, esker og annet inventar inn i flyttebilen. Vi sørger selvfølgelig for å være forsiktige med både vegger og tak i gammel og ny bolig, samt inventaret vi løfter. Alt pakkes inn med flyttetepper bak i bilen, og for at ingenting skal bevege seg under transporten benytter vi oss av stropper. Når vi er på plass ved ny bolig tar vi en gjennomgang av hvor dere ønsker tingene plassert. Vi setter deretter i gang med å løfte alt på anviste plasser i deres nye hjem. 

Nedpakking

I tillegg til å hjelpe deg med selve transporten av flyttelasset, tilbyr vi hjelp med selve nedpakkingen av din bolig eller ditt lokale. Våre arbeidere har lang erfaring i bransjen, og har gode metoder for hvordan man pakker ned gjenstander både trygt og raskt. Vi vil alltid benytte riktig type emballasje og solide esker til dine eiendeler for å sikre en trygg og sikker frakt. Vi mener at selve nedpakkingen er ett av de viktigste punktene i en flytteprosess, og er noe som bør gjøres på riktig måte. Ved å benytte oss til nedpakkingen kan du spare tid, samtidig som at du er sikker på at alt vil pakkes ned på en profesjonell og varsom måte. Hvis du bestemmer deg for å pakke ned selv kan du spørre oss om tips og råd – så hjelper vi deg mer enn gjerne!

Minilager

Etter å ha vært i bransjen en god stund har vi forstått at det ofte dukker opp situasjoner som gjør at kundene våre har behov for mellomlagring. Vi har derfor inngått gode avtaler med profesjonelle aktører i lagerbransjen og kan dermed tilby kundene våre rabatterte priser på mellomlagring hos dem. Hvis du skulle ha behov for mellomlagring eller å sette bort overflødige gjenstander i enten en kort eller lang periode kan vi tilby minilager i både Oslo og Viken gjennom samarbeidspartnerne våre. 

Lagrene er tempererte og kameraovervåket, samt at alt er forsikret under leieperioden. Du vil få full tilgang til lageret i tilfelle du skulle ønske å kjøre eller hente noe til eller fra lageret. 

Avfallshåndtering

Under en flytteprosess er det ofte en del avfall som må fjernes. Vi hjelper deg gjerne med å bli kvitt gjenstandene du lenger ikke ønsker. Etter å ha hentet avfallet ditt, vil vi ta det med oss til miljøstasjonen. Der vil vi videre vil sørge for sortering og riktig håndtering av de uønskede gjenstandene. Vi hjelper deg med alle typer avfall. Dette kan være alt fra hageavfall, diverse restavfall og elektroniske apparater som datamaskiner. Det kan ofte være litt komplisert å kvitte seg med avfall og gamle møbler, spesielt dersom du ikke har bil. Andre ganger kan det være typen bil som er problemet, eller kanskje mangel på henger. Med våre tjenester vil du kunne slappe helt av under flytte- eller ryddeprosessen mens våre erfarne arbeidere gjennomfører jobben med bortkjøring av dine møbler i Oslo og Viken.

Flyttevask

Vi kan tilby mer enn bare flyttehjelp, nedpakking og avfallshåndtering. Ved å bestille flyttevask gjennom oss kan du fokusere på andre ting, som for eksempel å finne deg til rette i den nye boligen. Vi vil vurdere vanskelighetsgrad og areal, og gi deg en gunstig pris på arbeidet deretter. Våre arbeidere bretter opp ermene og rengjør boligen din når du flytter, enten du har behov for gulvvask, vindusvask, skrubbing av fliser eller alt på en gang. Vi stiller opp med alt av nødvendig utstyr for å gjennomføre flyttevasken. 

Det følger selvsagt med en 48 timers fornøydhetsgaranti. Dersom du eller de nye eierne ikke blir fornøyde med vasken kommer vi tilbake for å rette opp kostnadsfritt. 

Kontorflytting

Hvis bedriften din har behov for kontorflytting i Oslo og Viken tilbyr vi i Oslo transport og flytteservice effektive og profesjonelle løsninger til gode priser. Vi hjelper din bedrift om du vil ha hjelp med hele, eller deler av kontorflyttingen, slik at dere kan bruke tiden på nettopp bedriften deres. 

Vi er kjent med at det er svært viktig å minimere driftsstansen til bedriften under en flytteprosess. Vi kommer derfor gjerne innom på en gratis befaring for å vurdere jobben. Dette gir oss muligheten til å legge fram et godt pristilbud, samt planlegge den beste løsningen for å få flyttet kontorene smidig og effektivt.

Slik fungerer flyttingen med oss

1.

Du fyller ut kontaktskjema

Vi setter pris på om du gir oss så mye informasjon om oppdraget som mulig. Det gjør det enklere for oss å gi deg et mer nøyaktig pristilbud.

2.

Du får et tilbud innen 24 timer

Alle som tar kontakt med oss får sin egen kontaktperson å forholde seg til. Kontaktpersonen din sender deg et uforpliktende tilbud.

3.

Ved aksept av tilbudet

Du får en bekreftelse på at du er booket inn i systemet hos oss. Vi kommer til avtalt dato og tidspunkt, og forhåpentligvis blir du vår neste fornøyde kunde.

Ofte stilte spørsmål

Det er lurt å bestille et flyttebyrå så fort du vet at du skal flytte. Da kan du krysse det av den lange listen over ting du må gjøre. Vi anbefaler alltid kundene våre å bestille 10-14 dager i forveien, men vi er fleksible og finner som oftest ledig tid hvis du er sent ute.

På oppdrag i Oslo vil det bli lagt til en halvtime før og etter oppdraget for kjøring til og fra adressene.

Vi løfter alle eiendelene dine dit du måtte ønske. Det er fint om en person kan være tilstede for å gi oss beskjed om hvor vi skal legge gjenstandene.

Vi jobber også i helger og på kveldstid. 

Vi har forsikring dersom noe skulle gå galt under flyttingen. Vi opplyser alltid om forsikringen vår i tilbudet du får tilsendt. 

Det er flere faktorer som avgjør hvor lang tid det tar å flytte. Hvis du sender oss litt informasjon om jobben kan vi gjerne sende deg et tidsestimat. 

Vi kan hjelpe til med å pakke. Du kan selv velge om du ønsker å kjøpe inn pakkeutstyr selv, eller om vi skal ta det med. 

Du kan betale med bankkort eller gjennom Vipps etter at jobben er utført. Hvis du ønsker faktura må dette opplyses om på forhånd.

Vi hjelper deg gjerne med å kaste ting du ikke lenger har behov for. Dette kjører vi på miljøstasjonen og sorterer for deg. 

Det er mange faktorer som avgjør hva det vil koste å flytte. Gi oss en liten beskrivelse av hva som skal flyttes så vil vi gi deg et prisestimat. 

Du må ikke være tilstede under flyttingen. Det er likevel viktig at du har gitt oss all informasjon vi trenger for å utføre jobben. 

Tilbakemeldinger fra kunder

Nedenfor kan du se noen av tilbakemeldingene vi har fått fra tidligere kunder.

Kontaktskjema

Fyll gjerne ut kontaktskjema nedenfor dersom det kan være aktuelt å benytte noen av tjenestene våre, eller om du har noen spørsmål. Vi gjør vårt ytterste for å gi deg et svar så fort som mulig.