Kontorflytting Oslo

Har bedriften din investert i nye kontorlokaler? Dersom din bedrift har behov for kontorflytting i Oslo og Viken tilbyr vi i Oslo transport og flytteservice effektive og profesjonelle løsninger til gode priser. Vi hjelper din bedrift om du vil ha hjelp med hele, eller deler av kontorflyttingen, slik at dere kan bruke tiden på nettopp bedriften deres. 

Kontorflytting Oslo - hvorfor velge oss?

Oslo transport og flytteservice har spisskompetanse innen kontorflytting i Oslo. Dersom bedriften din skal flytte fra A til B, innebærer dette ofte transport av tunge gjenstander i store kvanta. Vi frakter både skrivebord, kontorstoler, kjøleskap, bord, stoler og lignende på en effektiv og sikker måte. Vi gjennomfører både store og små prosjekter innen flyttehjelp for bedrifter. 

Vi er kjent med at det er svært viktig å minimere driftsstansen til bedriften under en flytteprosess. Vi kommer derfor gjerne innom på en gratis befaring for å vurdere jobben. Dette gir oss muligheten til å legge fram et godt pristilbud, samt planlegge den beste løsningen for å få flyttet kontorene smidig og effektivt. 

Det ligger mer i flytting av kontorer enn bare å løfte og levere. Det må pakkes riktig, demonteres, emballeres og fraktes på en trygg måte hvis du vil være helt sikker på at ingenting skal bli skadet under transporten. Med riktig emballasje og sikring i lasterommet minimeres sjansen for skade under transport.  Overlat den tunge jobben til erfarne flyttearbeidere, slik at dere kan benytte tiden til å fokusere på jobben og bedriftsmålene deres.

For oss er det utrolig viktig at du som kunde sitter igjen med en god følelse etter at vi er ferdige med flytteoppdraget ditt. Vi har helt siden oppstarten vår valgt å fokusere på tilbakemeldingene vi har fått fra tidligere kunder, og har på den måten funnet ut av hva som er viktig fra kundeperspektivet. . Det er mange gode grunner til å velge oss til ditt flytteoppdrag. Nedenfor har vi listet opp noen av dem.

Oversikt over tjenestene våre

Med vår lange erfaring og løsningsorienterte tilnærming til logistikk, kan vi tilby et sett med fleksible flyttetjenester, til bransjens hyggeligste priser. Vi er opptatt av kvalitet, og kan tilby raske og pålitelige flyttetjenester av alle slag, inkludert flytting av større gjenstander som piano, safe og store møblersamt rydding og håndtering av dødsbo.

Flyttehjelp

Vi tilbyr alle våre privatkunder flytting av flyttegods, avfallshåndtering og rengjøring.
Flyttehjelp Oslo

Minilager

Vi tilbyr alle våre privat- og bedriftskunder mellomlagring i kvalitetssikrede lokaler flere steder i Oslo og Viken.
Minilager Oslo

Kontorflytting

Vi tilbyr alle våre bedriftskunder flytting av kontorinventar, avfallshåndtering, rengjøring og demontering.
Kontorflytting Oslo

Nedpakking

Vi tilbyr alle våre privat- og bedriftskunder sikker og trygg nedpakking av inventar. Vi stiller gjerne opp med nødvendig emballasje.
Nedpakking Oslo

Tjenester - Kontorflytting Oslo

Som nevnt innledningvis har vi lang erfaring med kontorflytting, og vi vet hvor viktig det er med en rask prosess for å redusere bedriftens nedetid.

Ved ønske kan vi ta oss av hele flytteprosessen – eller deler av den. Vi kan for eksempel frakte avfall fra flytteprosessen til gjenbruksstasjonen, og vaske ned det gamle kontoret. For Oslo transport og flytteservice er ingen prosjekter for små eller store.

Dersom det er behov for eventuell mellomlagring så hjelper vi til med det også. Vi kan tilby lagring til rimelige priser gjennom våre samarbeidspartnere i lagerbransjen.

Som et ettertraktet flyttebyrå Oslo har vi naturligvis en portefølje av fornøyde bedriftskunder. Ta kontakt med oss for referanser eller for et prisoverslag på kontorflytting Oslo.

Tilbakemeldinger fra kunder

Nedenfor kan du se noen av tilbakemeldingene vi har fått fra tidligere kunder. 

Befaring ved kontorflytting i Oslo

Vi anbefaler alle våre kunder en gratis og uforpliktende befaring, slik at vi kan planlegge kontorflyttingen. Vi ønsker i minst mulig grad å berøre den daglige driften. I samråd med kunden utformes en plan som gjør flytteprosessen forutsigbar og oversiktlig for alle parter.

Ved alle flytteoppdrag for virksomheter styres prosessen av en prosjektleder. Våre prosjektledere er utdannet diplomøkonomer fra handelshøyskolen BI Nydalen og har lang erfaring innenfor flyttebransjen.

Slik fungerer flyttingen med oss

1.

Du fyller ut kontaktskjema

Vi setter pris på om du gir oss så mye informasjon om oppdraget som mulig. Det gjør det enklere for oss å gi deg et mer nøyaktig pristilbud.

2.

Du får et tilbud innen 24 timer

Alle som tar kontakt med oss får sin egen kontaktperson å forholde seg til. Kontaktpersonen din sender deg et uforpliktende tilbud.

3.

Ved aksept av tilbudet

Du får en bekreftelse på at du er booket inn i systemet hos oss. Vi kommer til avtalt dato og tidspunkt, og forhåpentligvis blir du vår neste fornøyde kunde.

Kontaktskjema

Fyll gjerne ut kontaktskjema nedenfor dersom det kan være aktuelt å benytte noen av tjenestene våre, eller om du har noen spørsmål. Vi gjør vårt ytterste for å gi deg et svar så fort som mulig.