Om Oss

Oslo Transport og Flytteservice er et profesjonelt flyttebyrå med fokus på enestående kundeservice og et bredt tilbud til alle våre kunder. Som ett av de beste flyttebyråene i Oslo og omegn, setter vi kunden i fokus under alle våre prosesser. Vi har over 170 gode evalueringer på Google som gjenspeiler dette, med 5 stjerner i gjennomsnittsrating.

Alle våre arbeidere har også lang erfaring i bransjen, og strekker seg langt for at kundene våre skal bli fornøyde. Om din bedrift eller institusjon skal bytte lokaler, eller du er en privatperson som ønsker hjelp med flytting av boligen, sørger vi for en rekke skreddersydde programmer for å kunne imøtekomme akkurat ditt behov. Alle våre tjenester er av høy kvalitet, og vi planlegger gjerne oppdraget sammen med deg som kunde i forkant av flytting. På denne måten vil vi bedre kunne legge opp en smidig prosess.

Som et framtredende flyttebyrå i Oslo, hjelper vi deg med flytting både innen hovedstaden, nærområder eller til andre steder i landet. Mange føler ofte at flytting er en stressende prosess, spesielt dersom det er mye eller store ting som skal flyttes. Dette er derimot vårt ekspertområde. Ved å flytte med oss, kan du slappe av under hele flytteprosessen, da vi i tillegg til selve flyttingen hjelper deg med andre oppgaver som faller naturlig under denne prosessen. Dette inkluderer både pakking og mellomlagring, i tillegg til utvask av din bolig eller lokaler.

Raske og presise tjenester

Arbeiderne i Oslo Transport og Flytteservice bruker profesjonelt utstyr for å sikre din last, når det gjelder både store og små gjenstander. Også skjørt gods som glass, elektronikk og piano vil behandles og fraktes på en varsom og profesjonell måte.

Tid og nøyaktighet er viktig for både oss og våre kunder. Vi møter derfor opp presist til alle oppdrag, og tilbyr raske svar og prisoverslag for å gi deg den beste opplevelsen med vårt flyttebyrå Oslo. Alle trygge leverandører bør være registrert i et leverandørregister, og dette inkluderer oss. Oslo Transport og Flytteservice er registrert i StartBank, og våre rengjøringstjenester er naturligvis godkjent av Arbeidstilsynet. Alt dette gjør vi for å sikre deg en trygg og profesjonell flytting hos ett av de beste flyttebyrå i Oslo.

Vi vet at alle kunder har ulike timeplaner og forpliktelser, og holder derfor åpent alle dager i uka. Våre lange åpningstider gjør at du kan kontakte oss nær sagt når som helst for et prisoverslag og en hyggelig prat.

Oslo transport og flytteservice AS er registrert og godkjent som StartBank bedrift.

Oslo transport og flytteservice AS er en offentlig godkjent renholdsbedrift i renholdsregisteret.

Ofte stilte spørsmål

Nedenfor har vi listet opp noen av de vanligste spørsmålene vi blir stilt av kunder. Hvis det er noe du lurer på som du ikke får svar på nedenfor er du hjertelig velkommen til å ta kontakt så svarer vi deg så fort som mulig.

Det er lurt å bestille et flyttebyrå så fort du vet at du skal flytte. Da kan du krysse det av den lange listen over ting du må gjøre. Vi anbefaler alltid kundene våre å bestille 10-14 dager i forveien, men vi er fleksible og finner som oftest ledig tid hvis du er sent ute.

På oppdrag i Oslo vil det bli lagt til en halvtime før og etter oppdraget for kjøring til og fra adressene. 

Vi løfter alle eiendelene dine dit du måtte ønske. Det er fint om en person kan være tilstede for å gi oss beskjed om hvor vi skal legge gjenstandene.

Vi jobber også i helger og på kveldstid. 

Vi har forsikring dersom noe skulle gå galt under flyttingen. Vi opplyser alltid om forsikringen vår i tilbudet du får tilsendt. 

Det er flere faktorer som avgjør hvor lang tid det tar å flytte. Hvis du sender oss litt informasjon om jobben kan vi gjerne sende deg et tidsestimat. 

Vi kan hjelpe til med å pakke. Du kan selv velge om du ønsker å kjøpe inn pakkeutstyr selv, eller om vi skal ta det med. 

Du kan betale med bankkort eller gjennom Vipps etter at jobben er utført. Hvis du ønsker faktura må dette opplyses om på forhånd.

Vi hjelper deg gjerne med å kaste ting du ikke lenger har behov for. Dette kjører vi på miljøstasjonen og sorterer for deg. 

Det er mange faktorer som avgjør hva det vil koste å flytte. Gi oss en liten beskrivelse av hva som skal flyttes så vil vi gi deg et prisestimat. 

Du må ikke være tilstede under flyttingen. Det er likevel viktig at du har gitt oss all informasjon vi trenger for å utføre jobben. 

Tilbakemeldinger fra kunder

Nedenfor kan du se noen av tilbakemeldingene vi har fått fra tidligere kunder. 

Kontaktskjema

Fyll gjerne ut kontaktskjema nedenfor dersom det kan være aktuelt å benytte noen av tjenestene våre, eller om du har noen spørsmål. Vi gjør vårt ytterste for å gi deg et svar så fort som mulig.